Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Outoja tuntemuksia rinnassa
Minulla on ollut silloin tällöin outoa pientä pistelyä vasemmassa rinnassa, kävin jo pari vuotta kyseisen vaivan takia mammografiassa ja ultrattiin myös samalla, koska rinnan sisus oli kuulemma jotenkin "tiheä". Mitään ei löytynyt, samaa oli taas muutama kuukausi sitten ja hakeuduin taas tutkimuksiin, mitään ei löytynyt. Ultraava lääkäri oli minulle jotenkin kiukkuinen (muistin tutkimusajan väärin ja menin tunnin liian myöhään) ja sanoi, että kyllähän niitä pistelyjä aina on... ei tarvitse hakeutua tutkimuksiin, jos ei mitään kyhmyjä ole löytänyt. Mielestäni vasen nänni on suurempi, kuin oikea... onko näin aina ollut, en ole kiinnittänyt siihen sen kummemmin huomiota. Viime yönä oikein heräsin siihen, että vasemmassa nännissä tuntui sellaista pienen sähkösikun kaltaista tuiketta. Sitä kesti jonkin aikaa ja oli tosi inhottavan tuntuista. Kyllä edelleenkin huolestuttaa siitä mammografiasta huolimatta. Mutta ilmeisesti pitää vaan seurata tilannette ja tutkia rintoja huolellisesti. Suvussa ei ole kyseistä syöpää esiintynyt.- Outoja tuntemuksia rinnassaMinri