Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Outo sairaalareissu ja muita oireita

Syöpääkö?

olotila/oireita;

pitkään jatkunut uupumustila
luukivut, varsinkin sääriluu, selkä ja olkapää
kalpeus
ihon huono kunto
ruokahaluttomuus

perustietoa;
21-vuotias nainen
ei perussairauksia

--

pari kuukautta sitten olin usa:ssa kuukauden matkalla ja jouduin sairaalaan
viikoksi todella voimakkaan hengästymisen, hengitysvaikeuksien ja voimattomuuden takia. ( happisaturaatio huonoimmillaan 83)
Kyseessä oli kaiketi keuhkokuume, sain antibiootteja ym. lääkitystä. Sydämen syke oli kauan yli 130 levossakin, ja
kaikenlainen pienikin liikkuminen aiheutti suunnatonta hengästymistä ja väsymistä.

verikokeita minulta otettiin runsaasti koko sairaalassaolon ajan, harmikseni niiden tulokset
jäivät itelleni kyllä hieman harmaan peittoon.. olisi pitänyt tajuta kysellä enemmän.

sen ainakin sain selville että valkosoluarvoni olivat jostain syystä koholla, ja tämän takia
ottivat minusta verinäytteitä joka neljäs tunti.

5 päivää olin sairaalassa kunnes koin että oloni on sen verran parempi että haluaisin
lähteä jo pois sieltä, lääkäri olisi halunnut pitää vielä pari päivää, mutta
oli kaikenlaista hommaa vielä kesken usa:ssa oloa ajatellen, niin päätin lähteä.

noh tuon hieman fiaskomaisen usa reissun jälkeen olo on ollut aikalailla kuten
ennenki.. väsynyt, voimaton, yms. mitä kuvailinki yllä olevassa oirelistassa,
ei tosin yhtä surkea kuin mitä matkani aikana..

olenkohan vain luulosairas.. vai pitäisikö käydä täällä suomessaki lekurin luona?
olen aika vaisu lääkäriin menojen suhteen, en todellakaan yleensä mene ennekuin on tosi pakko.

miten teillä on ollut syövän alkuoireet?

suvussa on yksi tapaus ollut haimasyöpää (isoisäni veli, joka kuoli), sekä yksi leukemiatapauskin eräällä kaukaisella sukulaisella.

terv. mahd-luulosairas henkilö :)

kaikki vastaukset otetaan kiitollisna vastaan
Excaliburia | 10.3.2008 klo 19:37:58