Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Miten kauas melanooma lähettää "satelliitteja"?

Minulla on todettu kilpirauhassyöpä ja nyt olen säikkynä kaikesta...

Toisen rintani alaosassa on ollut ikiajat kipeä kohta, jonka lääkäri on aikoinaan tutkinut ja todennut, että jos olisi vaarallista, olisin jo kuollut. Tässä kipeässä kohdassa on myös luomi. Joskus olen miettinyt, että se olisi hyvä poistaa, jottei rintaliivit hankaa sitä. Luomesta ei ole ollut haittaa. Lääkäri tutki sen hiljattain jo totesi sen olevan luultavammin ärtynyt pigment naevus. Hän sanoi, että sen voi ottaa pois, jos se haittaa, mutta muutoin ei tarvitse. Nyt katsoin, että samaan rintaan on tullut rinnan toiselle puolelle monta pientä pigmenttimuutosta, ihan kuin pisamia?? Olen tietenkin ihan kauhuissani. Tulevatko melanooman satelliitit luomen lähelle vai voivatko olla kaukana?

Entä fibrooma, mikä se on? Minulla on sellainen selässäni ja lääkäri suositteli sen poistoa?

Etelän tyttö | 3.4.2009 klo 10:08:50