Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Melanooma sittenkin?
Poistata ihmeessä se luomi heti niin pääset miettimästä asiaa.Itselläni luomi oli myös melanoomalöydökseksi epätyypillisen näköinen. Pieni, kauniin pyöreä ja tasaisen punainen. Niin vaan oli melanooma, vaikka eka terveyskeskuslääkäri arvioi tavalliseksi mansikkaluomeksi. Minulla iho kutisi luomen ympäriltä vaikka itse luomi ei miltään tuntunut. Patologin lausunnossa lukikin että luomen ympärillä oli voimakas tulehdusreaktio ja näin voi olla sinunkin kohdallasi, jos kerran luomessa on "tuntoa".
Jos voisin kääntää aikaa taaksepäin niin en kyllä aikailisi luomen poiston kanssa yhtään ylimääräistä. Yleensäkin jos luomi poikkeaa kaikista muista luomistasi pitäisi hälytyskellojen alkaa soimaan myös lääkärillä.
Hyvin luultavasti luomesi on ihan hyvänlaatuinen, mutta koska se sinua mietityttää niin poistata se. Ei tarvitse sitten enää arpoa onko asiat niin vai näin.
- Melanooma sittenkin?puhvi
- Re: Melanooma sittenkin?antero
- Re: Melanooma sittenkin?korppu