Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Selitystä mustelmille?
Olen menossa huomenna lääkäriin...hieman vastahakoisesti, mutta kuitenkin.Lauantai-iltana huomasin jalassani joukon mustelmia 11 noin etusormen kokoista ja 3 noin isovarpaan kokoista. Oikeassa ranteessani on iso mustelma myös.
Käteeni on tullut pieniä pistemäisiä haavoja jonkin verran. Aivan kuin joku olisi neulalla tökännyt ja siitä jäänyt
sitten jälki. Reidessänikin punaisia ilmeisesti jonkinlaisia verenpurkaumia. Näille - enkä etenkään mustelmille - en keksi selityksiä.
Huomasin äsken toisessakin polvessani pieniä mustelmia, mutta ne nyt ovat saattaneet tulla aivan kolhiessani ehkä ne jossakin.
Painoni laski kuukaudessa syksyllä 6 kilon verran. Siitä täälläkin joskus kyselin. Nyt Jouluun mennessä kokonais saldo on ollut 8 kiloa. Ihan kohtuullisen paljon sinänsä, että olen aika hoikka tyttönen...
Syksyllä veriarvoni olivat tosi matalalla, joten sillä perusteella ei ainakaan pitäisi leukemiaa olla kun on päinvastoin. :)
Kävin viimeksi marraskuussa verikokeissa, jolloin oli kohtuu hyvät arvot kaikki. Nyt menen siis huomenna jännittämään, että miten tässä käy. Ehkä vain stressiä tms... :)
- Selitystä mustelmille?Tyttö_16_wee (v. 2007)
- Re: Selitystä mustelmille?Karhutar