Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

kuinka nopeasti etenee luustoon?

Moi!

Kävin tänään harmittomaksi luulemani harmaan nännieritteen vuoksi ultrassa, jossa havaittiin oikeassa rinnassa pieni, läpimitaltaan 3mm oleva kasvain/patti, jota ei voitu ultrassa määrittää. ottivat mammografian ja lisäksi paksuneulanäytteen ja joudunkin odottelemaan vajaa pari viikkoa tuloksia ja olen heittäytynyt tämän päivän ja illan välillä jo täysin neuroottiseksi.

Mulla on molemmat polvet leikattu ja ne ovat alkaneet vaivaamaan, mutta lisäksi mulla sattuu lonkkaan ja ristiselkään, on ollut jo pidempään nivel/luukipuja, en tiedä kumpia ovat, joskus muissakin nivelissä. Polvissa ainakin nivelrikkoa jo todettu. Toivon täysillä, että tämä johtuisi siitä, että polvet vaivaavat ja että olen astunut niillä väärin, nekin kun paukkuvat ja naksuvat minkä ehtivät, mutta siitäkin huolimatta olen täällä jo jättämässä käytännössä hyvästejä rakkailleni siinä pelossa, että mulla olisi kuitenkin pahanlaatuinen se tuolla rinnassa ja levinnyt luustoon.

Onko tämä tässä vaiheessa mahdollista? kainaloita ei ole tutkittu vielä. Pikaisia vastauksia odottelee yks hysteerinen äiti, 29v.
jodiel | 12.9.2008 klo 20:13:37