Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Patti nivusessa.
Lääkärissä olin jo. Lääkäri oli sitä mieltä, että pitää ultrata patti nivusessa. Mulla on ollut se varmasti yli 4 vuotta jo. Se on sellainen ns. irtonainen. Kun lääkäri mainitsi jotain imusolmukkeesta, menin jo niin sekaisin (luulin itse sitä rasvapatiksi) etten tajunnut edes kysyä. Eli kysyn täältä;Onko se niin, että jos se onkin imusolmukesyöpää, on se päässyt varmasti jo leviämään näiden vuosien aikana. Vai onko vielä sitten toivoa? Mielestäni ei ole mitään oireita...paitsi tietenkin tuo patti.
Noin puoli vuotta sitten työterveystarkastuksessa otettu verikokeet, ei mitään erikoista niissä. Nytkin otettu tulehdusarvot, normaalit.
Huomenna siis lääkärille (toiselle) näyttämään toisen lääkärin lappua, jossa lukee siis että "olisi hyvä ultrata". Pelottaa niin paljon, ettei meinaa happea saada. Voi kunpa olisin aiemmin mennyt lääkäriin...
- Patti nivusessa.jonne
- Re: Patti nivusessa.hilleviivi