Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
munasarjasyöpää?
Mulla on ollut kohta neljä vuotta vatsakipuja, alkaen vasemmalta alavatsalta, ei tosin jatkuvia. Puolisen vuotta on ollut kova kohta navan kohdalta ylös melkein rintalastaan. Välillä on ruokahaluttomuutta, väsymystä, maha tuntuu turvonneelta, närästystä. Joskus maha on "tiellä". Suvussa on munasarjasyöpää ja kohtusyöpää. Suoli toimii välillä hitaasti, täytyy tyhjentää useaan kertaan, koska kerralla ei tule paljoa. Ennen kuukautisia saattaa olla kolme päivää särkyä ja loppuu, kun kuukautiset alkavat. Olen miettinyt, voisiko tämä olla munasarjasyöpää? En ymmärrä, miksi mahassani on se kova kohta, tunnoton, painellessa sen alla ja sivuilla tuntuu kipua. Välillä ei ole mitään oireita, mutta nykyään vatsaoireita on joka päivä. Rakko toimii kyllä. Välillä, siis aika usein kipu heijastuu alaselkään. Välillä on olo kuin olisi viimeisillään raskaana. Kertoisiko joku, millainen on munasarjasyöpä? Välillä on myös hengitysvaikeuksia.- munasarjasyöpää?Teresa
- Re: munasarjasyöpää?härkä
- Re: munasarjasyöpää?Teresa
- Re: munasarjasyöpää?härkä