Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: jotain ylimääräistä kylkiluun alla
Hei mafaldamitä nyt kuuluu kun kuukausi on kulunut, onko olosi parempi? Kyselenpä siksi että olen itse menossa pian maksaleikkaukseen kun siellä on etäispesäke (aiemmin leikattu paksunsuolensyöpä) ja sanoisin myös että nyt vasta ruvetaan terveestä ihmisestä sairasta tekemään ts. en välttämättä tietäisi mitään olevan jos ei puolivuotiskontrollissa olisi ollut CEA(syöpäkasvaimen merkkiaine) ollut kohonnut ja alettiin tutkia. Magneettikuvassa näkyi melko nopeasti 8cm kokoiseksi kasvanut etäispesäke. Olo muutoin ok mutta pienoista nipistelyä ja painontunnetta maksan seudulla aika ajoin jotka muutoin olisin liittänyt suolistoperäisiin kuten ilmaa suolenmutkassa - ja sitä väsymystä jonka myös mielellään liittää johonkin muuhun. En tahdo siis maalailla kauhukuvia vaan sanoa että vaadi tutkimuksia, kero mitä kuuluu nyt.
Muutoin hyviä kesäpäiviä sinulle, minun on nyt uimiset uitu tältä kesältä.
- Re: jotain ylimääräistä kylkiluun allajaa mullako
- Re: jotain ylimääräistä kylkiluun allajaa mullako