Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: kipu vasemmassa kyljessä.

Hei!
Minulla on ollut ja on edelleenkin samantyyppisiä oireita kuin
sinullakin. Vaivani tuntuu vain vasemmassa kyljessä, suurinpiirtein vyötärön seudulla. Olen myös huomannut, että ruokailuun se liittyy ja välillä saattaa koskea aika kovinkin.
Minulle on tehty paksusuolen- ja vatsalaukuntähystys noin vuosi sitten. Eikä mitään vikaa löytynyt. Lääkäri kertoi, että suurin piirteinen siinä kohdassa, johon koski, on paksusuolessa "mutka" (en muista mikä oikea termi oli), joka kuuluukin olla, mutta esim. minulla se kohta on aika ahdas. Kun paksusuolen sisältö tässä kohdin vähän kakistelee, niin se voi tuntua kipuna ja "pulputuksena".

En oikeastaan ihan tarkkaan vieläkään tiedä, mitä ne kaikki ruoka-aineet ovat, jotka tätä vaivaa aikaan saavat. Ainakin hiivalla nostatettujen pullien ja vaaleiden leipien syömisen tyhjään vatsaan olen huomannut tekevän vaivaa, samoin raakojen kasvisten suuren määrän nauttimisen kerralla.

viivi | 10.7.2006 klo 21:14:05