Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Löysin patin kainalosta joka huolestuttaa

Alku talvesta huomasin pienen patin kainalossani joka ei ollut kipeä ja kun joskus on ennen kuukautisia on tullut aikaisemminkin samantapasia ja ne ovat menneet itsestään pois, niin "unohdin" sen kunnes huhti/toukokuussa huomasin että se oli edelleen siellä ja kasvanut aika paljon. Joten tilasin lääkärille ajan ja saikin sen aika nopeasti , silloin ensinmäistä kertaa tuli pelko että jos se on syöpää. No, lääkäri totesi että hänen mielestä se on rasvakysta ja laittoi lähetteen paikkakuntani sairaalaan. Sinne pääsin alle kahdessa kuukaudessa ja siellä oli tarkoitus poistaa se , mutta sen poiston kanssa tuli ongelmia kun kyseinen patti oli syvenmällä kun luultiin ja siinä kun ne lääkärit yritti poistaa pattiani niin minulle tuli semmoinen olo että ei se taida olla ihan sitä mitä lääkärini oli luullu, kun he puhuivat että siellä on jokin harmaa alue ja muutenkin he arvuutteli pattiani. No, sillä kertaa ei pattia saatu pois ja sovittiin siinä että se poistetaan sitten kun paikkakuntani päiväkirugia aukeaa loman jälkeen. Mutta sainkin seuraavana päivänä soiton lääkäriltä joka kyseli että voiko hän laittaa lähettee keskussairaalaan, että saisimme sittenkin poitettuu patin aikasemmin, johon tietenkin annoin luvan. Nyt olen saanut ajat imusolmuke ultraan ja kokeisiin ja lääkärille. Ultra ja kokeet ovat viikon päästä , mutta tämä että odottaa sitä diagosia ja ei tiedä mikä toi patti on loppujen lopuksi niin pelottaa että jos se onkin syöpää ja miten siitä selviää ja miten läheiset sen kestäisi.
olisi helpottavaa keskustella henkilön kanssa joka on käynyt tämän läpi, vaikka voin puhua läheisteni kanssa mutta välillä tuntuu että ne pitää minua "hulluna"kun puhun pelostani mutta kun en voi sille mitään että asia vaivaa minua ja olen huomannut että yleisvoinnissani on muutoksia...
vimuli | 29.7.2010 klo 21:21:18
  • Löysin patin kainalosta joka huolestuttaavimuli
    29.7.2010 klo 21:21