Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Trombosyytit 490 (5 vuoden ajan), muut veriarvot ok. Syöpä?

Hei

Trombosyytit ovat olleet nousussa jo ainakin 5 vuoden ajan. Nyt ovat 490. Muut veriarvot ok. Mulla on aivan hirveitä luustosärkykohtauksia flunssien yhteydessä. Joskus on tullut flunssamainen olo, noussut kuume ja tullut hirvittävä koko luurangon särky, mutta ei nuhaa, kurkkukipua, eikä muita flunssan oireita.

Tämän lisäksi vatsaan on pistänyt jo muutaman kuukauden ajan. Paineltaessa ei tunnu kipu. Muutoinkin piston tunne on siedettävä, ei haittaa tekemistä, mutta tuntuu joka päivä jossain vaiheessa. Joskus olen yöllä herännytkin siihen.
Pistää aina samaan kohtaan.

Omituisia kurkkuoireita on ollut jo yli vuoden, jatkuvaa palan tunnetta, kurkkutorven kutinaa ja tavallaan rintakehän kutinaa sisältäpäin. Mitään ei ole löydetty.

Nyt huomasin, että toisessa kainalossa on pienen pieni patti, herne.

Lääkäri on viikonloppuna, mutta olen jo hermoraunio, kun tajusin kohonneiden trombosyyttien voivan olla merkki syövästä. Kaikki kauhukuvat ympäriinsä levinneestä syövästä ja 2 viikon elinajasta ovat jo vallanneet mielen.

merche | 12.11.2008 klo 13:07:05