Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
ihme oireita pitkään..
hei,olen 20 nainen ja ihmettelen tätä oirekirjoa ja pahinta on kun ei tiedä. elikkä olen vuoden ajan jo kärsinyt näistä oireista: ripuli 3-4 kertaa viikossa (uloste limaista ja ryynimäistä), alavatsa kouristelee, alaselkäsärkyjä, lämpöilyä ollut jo monen kuukauden ajan 37-37.8. ajoittain vihlovaa kipua häpyluussa, väsymys, sekavuutta silloin tällöin, yleistilan laskua (ei yksinkertaisesti jaksa), emättimestä tullu 3 kertaa valkoista kiinteää kudosta kouristelujen myötä. Leukosyytit 10 luokkaa, eosinofiilit nollassa, muuta merkittävää ei ole verikokeissa. epäilty kohdun ulkopuolista raskautta, endometrioosia, selkäongelmia (kuvattu) ja tulehdusta paksusuolessa. minulle on tehty munasarjojen ultra, lannerangan röntgen, allergiatestejä(keliakia+laktoosi), niissä ei mitään erikoista. skopiaan tuntuu olevan vaikea saada lähetettä. lääkärit pompottelee miten sattuu ja ei ole omaa lääkäriä, eikä asiat tunnu hoituvan siellä päin. myöskin stressi on kova mikä varmasti pahentaakin oireitani. 2 vuotta sitten minulla oli VTI kierre ja söin noin 20 kuuria antibiootteja ja olen myös ajatellut josko nyt ilmenee niiden haitat.. olen myöskin sairastanut ALL keskiriskin (leukemian) vuonna -93-95 joten pelko pahimmasta pyörii mielessä... kysyisinkin onko kellään tällaisiä oireita tai osaa edes näistä ja miten olet saanut lähetteen erikoislääkärille? eikö tämmöinen oirekirjo vielä riitä??
- ihme oireita pitkään..nanni