Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
leukemiako?
minulla on ollut noin parin kuukauden ajan hieman väsynyt olo - myös raajat ovat tuntuneet väsyneiltä -, varmaankin jännityspäänsäryn takia, johon sain lääkkeitä joilla voi kuulemma olla hieman väsyttävä vaikutus. kyseisiä lääkkeitä en ole syönyt nyt noin viikkoon, sillä pääsärkyä ei ole enää niin ollutpari viikkoa sitten minulla todettiin korvatulehdus, johon sain luonnollisesti antibioottikuurin. kuuri loppui viime torstaina ja sen piti vaikuttaa vielä viikon sen jälkeen, eli tämän viikon torstaihin. korvakipu ei ole kuitenkaan hellittänyt, ehkä hieman vain lieventynyt. tarkoitukseni onkin alkuviikosta käydä uudelleen lääkärillä
pitkittyneet infektiot voivat käsitykseni mukaan olla osana leukemian oireilua. tämän lisäksi olen huomannut joskus mustelmia ja pieniä verenpurkaumia kehossani, lähinnä raajojen alueilla. viimeisin oli noin viikko sitten olkapääni alapuolella hauiksessa, siinä oli pieni mustelma ja sen ympärillä noin kymmenkunta punaista pientä verenpurkaumaa. kyseisiä tapauksia on kuitenkin vain harvoin, en edes muista kiinnittäneeni niihin mitään suurempaan huomiota, sillä niitä ei todellakaan esiinny joka viikko, ei ainakaan sellaisia jotka olisin huomannut
tämän lisäksi olen noin kolmen viikon ajan kärsinyt pientä kuumeilua, jos sitä siksi voi sanoa, parhaimmillaan ehkä noin 37,2 astetta. yleensä siinä 36,9 - 37,1 asteen välillä. korvatulehduksen alkuvaiheessa kuumetta esiintyi vähän enemmän, parhaimmillaan noin 37,5 astetta. kuumetta en ole yleensä mitannut aamuisin enkä päivällä, sillä pieni vilu tulee yleensä vasta iltaa kohden. kyseinen todella pieni kuumeilu voi kai olla myös osa korvatulehdusta, sillä se alkoi suunnilleen samoihin aikoihin. myös väsymys jota esiintyy, niin koko kehossa kuin myös raajoissa - lähinnä jaloissa - voi toki myös olla osa korvatulehdusta
voisiko tämä olla jokin merkki alkavasta leukemiasta? tänään aamulla selässä oli useampi pieni verenpurkauma, samoin kummallakin hartialla ja kummassakin olkavarressa
pitää kai maanantaina kysyä lääkäriltä, samalla kun käyn korva näyttämässä
- leukemiako?tuomo86
- Re: leukemiako?tuikku
- Re: leukemiako?tuomo86
- Re: leukemiako?tuomo86
- Re: leukemiako?unikko