Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Taas pattia pukkaa...
Hei,Parin kuukauden ajan olen tuon viimeksi leikatun rinnan arven lähettyvillä tuntenut pienen kovan patin, olisiko jotain nuppineulanpään kokoinen. Hieman on myös ollut sellaista vihreän ja kirkkaan sekaista vuotoa nännistä. No, kävin lääkärillä ja sain ajan ultraukseen, joka oli viime viikolla.
Ultralääkäri löysi myös tuon kyseisen patin käsituntumalla, mutta ultratessa ei sitten mitään näkynyt, mikä kylläkin häntä vähän ihmetytti.
Asia jäi siihen pisteeseen, että jos uusia muutoksia ilmenee, niin otan sitten uudestaan yhteyden lääkäriin. Soittoaika kylläkin on jo varattuna ensi viikolle ultraukseen lähettäneele lääkärille. Mitähän häneltä osaisi kysellä jatkoa ajatellen? Uskallanko odottaa tulevalle tammikuulle, jolloin on kontrolli mammoon ja ultraan yliopistollisessa...
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta, että on itse kuin myös lääkäri tuntenut patin, mutta ultra näyttää ns. tyhjää?
- Taas pattia pukkaa...Ellustiina1