Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Kohdunkaulan syöpä
Olen peloissani koska minulla alkoi ylimääräistä verenvuotoa eilen. Ei paljon mutta sen verran että housut tahriintuivat. Ensin näkyi vain paperissa mutta nyt vuotaa pikkuisen enemmän. On myös hiukan rusehtavaa ja verensekaista tuo vuoto.
Papassa kävin juuri muutama viikko sitten eikä mitään poikkeavaa näkynyt. Puoli vuotta sitten edellisessä papassa oli pientä muutosta jonka vuoksi nyt sitten kävin kontrollissa. Puoli vuotta sitten oli myös pientä verenvuotoa aina yhdynnän jälkeen mutta jossain vaiheessa tuo oire jäi pois. Tiedä sitten mistä johtui.
Nyt sitten mietityttää että voiko olla syöpää. Olen nuorempana sairastanut klamydian joten todennäköisyys kaiketi on hiukan suurempi sairastua kohdunkaulan syöpään.
Huomenna soitan lääkärille mutta mitä lääkäri voi sanoa kun papa oli ok?
Ehkä ei ole syytä huoleen mutta mietityttää tuo verenvuoto. Koskaan ennen ei ole ollut ylimääräistä vuotoa paitsi tosiaan silloin yhdynnän jälkeistä.
Toivotaan että lääkärillä on vastauksia...
- Kohdunkaulan syöpäHeluna