Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Anemia, lämpöily, vatsaoireet; syöpääkö?
Minulla on ollut jo pitempään erilaisia vatsavaivoja, ilmavaivoja, ummetusta, vatsakipuja. En ole osannut yhdistää niitä aikaisemmin mihinkään vakavampaan sairauteen. Nyt kävin kuun alussa lääkärissä ulkomaan matkalla sairastetun "vatsataudin" jälkeen. Olin reissussa kovasti kipeenä, nosti kuumeen ja tosi kovat vatsakivut. Ajattelin vaivojen jotuvan edellisiltana nautitusta paellasta. Oireet, myös lämpöily, vaan jatkuivat vielä kotiin tullessakin parin viikon päästä. Minulta otettiin kaikki erilaiset ulosten- ja veriäytteet,joita voi kuvitella otettavan matkan jälkeen. Mitään muuta ei löytynyt kuin alhainen Hb 112. Vielä elokuussa Hb oli ollut 136. Olen käynyt aiemmin myös luovuttamassa verta, eikä anemiaa siis ole ennen ollut. Lämpöily jatkuu edelleen, 37 - 37.2 c päivittäin. Väsyttää ihan jumalattomasti. Muistelen, että välillä uloste on mustaa.
Ensi viikolla on vatsa-alueen ultra ja tähystyskin on tulossa lähiviikkojen aikana.
Huolestuttaa...
Kuulostavatko oireet tutuilta jollekulle...?
- Anemia, lämpöily, vatsaoireet; syöpääkö?Sihteeri-65
- Re: Anemia, lämpöily, vatsaoireetKareliina
- Re: Anemia, lämpöily, vatsaoireetSihteeri-65
- Re: Anemia, lämpöily, vatsaoireetSihteeri-65