Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Kuinka pysyä järjissään tuloksia odotellessa?
En osaa antaa vinkkejä kasassa pysymiseen mutta kokemuksesta voin todeta että harva meistä pysyy viilipyttynä tuloksia odotellessaan :). Oman luomenpoistoni jälkeen en edes odottanut tulosta, koska luomeni poistettiin "vain koska se häiritsi minua". Kun posti yllättävän nopeasti sitten toi lääkäriaseman logolla varustetun kirjekuoren iski pelko päälle. Tosin luomi oli jotenkin kumma, joten halusin että se poistetaan, eli kai takaraivossa epäilys melanoomasta kyti..Pelkoa, epätoivoa, toivoa ja kaikkea mahdollista siltä väliltä koin sinä aikana kun odotin pääsyä lisätutkimuksiin. Kun sitten sairaala vähän kämmäsi siinä asiassa, tuntui että maailmani romahtaa. Yritin tsempata itseäni ajattelemalla että kaikesta huolimatta "äiti-melanooma" oli joka tapauksessa jo poistettu, eikä se ainakaan voi lähetellä jälkikasvuaan enää minnekään. Välillä olin varma, että etäpesäkettä ei ole ja välillä suunnittelin rahastoa eläinperheenjäsenteni turvaksi.
Omalta osaltani kävi onneksi niin, että huolehdin näistä karvaisista kavereista itse, eli loppu hyvin, kaikki hyvin :).
- Re: Kuinka pysyä järjissään tuloksia odotellessa? arja