Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Huolestuttavat tulokset,mikä voisi olla???
Olen 23vuotias nainen,ja aloin kiinnittää huomiota leukosyytteihin,jotka olivat jatkuvasti(3vuotta)koholla,ja aina kun kyselin niistä,vähäteltiin asiaa.Nyt sitten kävin lääkärillä kun leukosyytit olivat 16.1,suositus on 3.4-8.2,otettiin isoverenkuva jossa leukosyytit olivat 13.7 ja seitsemän muuta valkosolu tyyppiä oli koholla,lääkäri aikoi konsultoida sisätautien lääkäriä,pitääkö näillä tuuloksilla ottaa luuydin koetta,ja täällä raahessa ei kovin helposti aleta tukimaan enneku on tosi huonossa kunnossa,niin jos vastaus on kokeelle ei,varaan uuden ajan ja sanon että nyt on taas älytön väsymys ja uupumus päällä,että pakko tutkia,koska minulle aletaan katsomaan kuntouttavaa työtä.Kuinka voin töissä käydä,jos en jaksa edes sänkyä petata.Tässä on viimesimmät tulokset,voisiko joku kertoa niistä enemmän:fB-Leuk:13.7,B-Trom:427,B-Neut:7.8,B-Ly:4.9,B-Monos:0.9,L-Eos:1%.Olisin kiitollinen sille joka kertoisi nuista enemmän,tiedän kyl joitakin,mutta oisiko sinun mielestä näillä tuloksilla tarvis tehdä luuydin koe???Minun mielestä pitäisi.Tsemppiä kaikille sairastuneille!!!- Huolestuttavat tulokset,mikä voisi olla???tanja.k