Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Munasarjasyöpäkö???

itse tuossa aiemmin kirjoittelinkin tälle palstalle mutten saanut yhtään vastausta.
Itsekkin epäilin itselläni munasarjasyöpää, imusolmukesyöpää, suolistosyöpää jne jne.

Mulla ultrattiin vuosi sitten 4 cm X 6 cm pallukka munasarjojen vierestä, suoliston puolelta.
Koska olen muutenkin kontrolleissa papa 3:n takia niin vuoden päästä löydettiin se samainen pallukka, jonka tiimoilta tehtiin viipalekuva ja otettiin verestä CA 12-5 arvo, eli nuita syöpämarkkereita.

Helpotus oli suuri kun "pallukka" olikin ulostetta, en tajua kuinka se on voinut olla saman kokoinen vuoden välein samassa paikassa ja viipalekuvissa se oli tosiaankin poissa.

itselläni tuo ultrasauvan liikuttelu teki kipeää ja minulta löydettiinkin munasarjakystat molemmista munasarjoista ja liuta kystia maksasta.

itselläni nuo kystat teki myös kipeää useamman kuukauden ajan.
itse olin ihan hermona kun ensin odottelin verikoetuloksia, sitten koepalatuloksia, sitten viipalekuvatuloksia joten ymmärrän sinun olotilaasi hyvin, mutta hyvin kaikki menee ja onnea raskaudellesi!!!
moushomi | 10.4.2007 klo 20:58:33