Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Patit nännissä ja talivuotoa
Olen 33-vuotias, lapseton nainen ja tarinani on seuraavanlainen: 4 vuotta sitten koin erittäin raskaan asian elämässäni, jonka jälkeen huomasin vasemmassa nännissäni muutoksen.Molemmin puolin nänniä oli tullut sinipunaiset kohoumat/ patit, jonka seurauksena näyttää siltä kuin "matiotiehyt" olisi vetäytynyt sisäänpäin. Onhan se myös ruman näköinenkin nyt. Silloin tällöin rapsutan nännin päältä vaaleaa talia(?) pois, mikä ei sekään ole mielestäni aivan normaalia.
Kaksi kertaa olen käynyt mammografiassa, kerran perusteellisessa ultrassa, mutta mitään kasvaimeen viittaavaa ei ole löytynyt.
Haluaisin käydä vaikkapa ohutneulanäytteessä, mutta en tiedä, miten sellaiseen pääsee ja toisekseen minulla ei ole rahaa laittaa hirveästi sivuun.
Välillä minulla on epätoivoinen olo ja toivon, että koko ruma nänni leikattaisi pois ja katsottaisi, mitä se pitää oikein sisällään.
- Patit nännissä ja talivuotoaSururinta
- Re: Patit nännissä ja talivuotoaKarhutar