Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Omituinen oksentelu
Itse olen kanssa sellanen että hermoilen vatsalla ja tulen huonovointiseksi "pattitilanteissa". Mietin vain että jos sinulla kerran oksentelu tullut ensin ja sitten alkanut asiaa hermoilemalla "pahentamaan". Itsellä oli kaksi vuotta sitten kanssa n. vuoden kestävä "oksentelu/närästys-kausi" jonka ensin pistin stressin piikkiin. Lopulta hakeuduin lääkäriin ja todettiin vain että serppi lievästi koholla ja antibiootti+Somac. Söin kuurin loppuun ja menin uudestaan lääkäriin, sama homma. Serppi lievästi koholla eli kokeiltiin taas eri antibiooteilla. Tätä jatkettiin vielä neljän kuurin verran kunnes oireet pahentui ja kuume nousi taivaisiin. Sitten oltiinkin jo serpin kanssa niissä lukemissa että sairaalaan tiputukseen. Itse luulen että oksentelun taustalla oli silloin jotain muuta ja antibiootit olisi suolistotulehduksen aiheuttanut, mutta tiedä häntä. Miten onko sinulla sitten koko oksentelun ajan esiintynyt närästystä?- Omituinen oksenteluKaupunkilainen
- Re: Omituinen oksenteluKaupunkilainen
- Re: Omituinen oksenteluKantarelli