Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
apua!
en enää tiedä mitä tehdä?valkosolut on alhaalla ja hiutaleitakaan ei kuulemma ole tarpeeksi - epstein barr virus (EBNA IgG;377,0 U/ml VCA IgG;750,0 U/ml VCA IgM 29,0 U/ml) ???
niska polvet kyynärpäät joka ikinen jalkaterän luu ja kädet aivan hirveät tuskat olen yrittänyt pitää jääpala pussia mutta ei tunnu sekään auttavan. ääni menee nyt - viime keväänä selittämätön flunssa antibiootilla ja kortisoonilla hoidettiin kesti 3kk.hengästyn kuin vanha veturi pienestäkin portaiden noususta. ennen ollut hyvikin viluinen ja nyt viime kesästä koko ajan tuntuu että on liian kuuma = valillä helpottaa kun menee ulos viileään t-paidassa... mustelmia. nyt pari kuukautta vatsa todella löysällä joka aamu hyvä että vessaan ehtii. kuvittelin nivel luu säryn olevan reumaa - kokeet & röntgen = ei ole. monta lääkäriä käynyt läpi heinäkuusta lähtien (asun keski euroopassa)oireet alkoi kesällä 2007, lääkäri maanataina totesi ettei ole syytä jatko tutkimuksiin - ei lähetettä mihinkään. maanantaista lähtien olen nukkunut rauhoittavien lääkkeiden avulla = ainut mitä lääkäri koki tarpeelliseksi!!??? mitä tehdä? onko kenelläkään tietoa? voisinkohan tulla Suomeen tutkittavaksi? sisulla olen vetänyt tähän asti - nyt en enää jaksa ja jo peiliinkin kun katson aivan kauhistuttaa - mitä tehdä?
- apua!mitä mulle tapahtuu?
- Re: apua!Karhutar