Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Pelkäätkö syöpää

Kyllä pelkään, että onko syöpä uusinut. Varmaan jokainen kenellä on ollut syöpä, pelkää että se uusii. Itse olen tämän epävarmuuden kokenut hyvin kielteisesti. Kun saisin tietää mikä minussa on, voisin sitten asiaan suhtaantua myös eri tavalla. Itse olen miettinyt tätä pelkoa, nään painajaisia yms. Kumpa osaisin elää tämän päivän ja nauttia siitä kun kaikki on vielä hyvin. Huomisesta en tiedä, eikä minun tarvitsekaan tietää. Haaveilen ja suunnittelen kuitenkin tulevaisuutta, mutta jos sana on kuitenkin välissä, että ei tulisi kovin suuria pettymyksiä.

Pelko tulee olemaan aina minunkin mukana, mutta yritän sitä lievittää ajattelemalla, minä en tälle asialle voi mitään muuta kuin toivoa että selviän kaikesta. Yritän nauttia tästä päivästä, vaikka en kyllä aina siinä onnistu.Mietin sitäkin että onko tällä kaikella jokin tarkoitus, mutta en siihen ole vastausta saanut, enkä taida saadaakaan. Kiroan perään, miksi minulle kaikki tämä. Et ole yksin pelkosi kanssa, sen kanssa vain on elettävä ja mentävä eteenpäin ja yrittää lievittää sitä ajattelmalla tämän päivän mukavia asioita.
sale07 | 6.9.2008 klo 16:02:01