Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

kurkussa jotain,paha haju ajoittain.syöpääkö?

Moikkelis kaikille.Minulla on ollut jotakin outoa kurkussa.Tuntuu,-kuin vasemmalla oleva kaulajänne olisi paksumpi,-verrattuna oikeaan.On myöskin ,onko se sitten luuloa,-koko vasen puoli kaulasta paksumpi,-kuin oikea.Paha juttu on myös sa,että ajoittain haistelen/haistelin koirani "pierun".Nyt olen huomannut,ettei minun rakas pieraissut,-vaan minulla haisee nenässä mätä,tai joku paha,-joka ei kuulu oikeasti ympäristöön.Oletan kurkussa olevan syöpää.Oireet on olleet kaksi-kolme viikkoa.Nyt lahdemme ylihuomenna ,siis 28.11 kanarialle kahdeksi viikoksi.en tilannut lääkäriä ennen matkaa,koska ajattelin joutuvani hoitoihin.ajattelin viettää vielä kerran ihanan ajan Cran-Canarian lämmössä.Oletan minulla olevan pahanlaatuista,-tuon hajunkin perusteella.Ottakaapa kantaa.Palaan kotimaahan 12.12,-jos Luoja suo.Terveisin Pirjo ja Mini koira 12.v
koirimus | 25.11.2008 klo 20:23:33