Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Aivokasvain pelottaa
Hei!Olen käynyt ainakin viidellä lääkärillä ja kolme on ollut neurologeja. Parin vuoden ajan olen tuntenut humausta, väsymystä, joka on pahentynyt, valoarkuutta päänahassa ja silmissä. Nyt en enää voi käydä kuumassa löylyssä ja on kova päänpaine, pahoinvointia ja laihtumista.... Olen käynyt TT:ssä ja magneettikuvassa, mutta mitään ei ole löydetty, tosin varjoainetta ei ole laitettu. Olen itkenyt lääkäreille huolestani, koska omalla siskollani on ollut aivolisäkkeessä kasvain! Olen kertonut peloistani lääkäreille, mutta en ole saanut vasta kaikua. Ainut mitä diagnosoitiin oli lievä masennus ja selkä/niskakipu. Neurologi antoi kipulääkettä nimeltä Klotriptyl Mite ja tuumasi, että ei kait siitä mitään haittaakaan ole...tilanteeni on aika toivoton ja itkeskelen paljon, koska pelkään syöpää ja sitä, että se löydetään liian myöhään... Asun Jyväskylässä, jos joku miettii.Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.
- Aivokasvain pelottaaJenni98
- Re: Aivokasvain pelottaaellinoora
- Re: Aivokasvain pelottaaJenni98
- Re: Aivokasvain pelottaaKarhutar