Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
PANIIKKI!!!
Toivottavasti pankikoin turhaan, mutta! Olen erittäin "syöpäisestä" suvusta. Melkein kaikki isäni puolen edesmenneet ovat menehtyneet syöpätauteihin, isäni on sairastanut leiomyosarkooman ja itse olen sairastanut t-solulymfooman alle parikymppisenä. Nyt sitten pieni, 2-vuotias poikani on alkanut kuumeilla välillä käsittämättömästi. Hän on ollut muutoin yllättävänkin terve (on perhepäivähoidossa), mutta nyt viimeisen kahden kuukauden aikana on kolmeen otteeseen noussut yllättäen korkea kuume (39), joka on kestänyt päivän. Kuumeeseen ei ole liittynyt mitään muita flunssan oireita. Uutena oireena nyt viimeisimpään kuumeeseen (juuri päällä) tuli se, että poika valittaa mahaansa ja jalkojaan. Vatsa ei ole sekaisin. Poika on ollut tänään myöskin erittäin väsynyt. Aiempina kuumepiikkeinä hän on ollut yleisvoinniltaan kuumetta lukuunottamatta melko normaali. LEUKEMIAAKO? Seudullamme lastenlääkärille saa ajan vasta kahden viikon päähän, varasin sen kyllä heti. Neuvolalääkärille olemme menossa huomenna, mutta aiemman kokemuksen perusteella en uskalla kovastikaan apua sieltä odottaa. (Lääkäri on sama, joka piti minun murtunutta jalkaani vyöruusuna.) Mitä muita merkkejä tässä nyt pitäisi osata miettiä ja muistella? Onko tuollainen taudinkulku kenellekään tuttua?- PANIIKKI!!!proelatio