Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Rinnan särky
Luin alempana olevan pitkän ketjun, jossa puhuttiin kipeytyneistä rinnoista ja tutkimuksista.Itselläni on pari kuukautta ollut toinen rinta jotenkin pistelevä/jomottava. Turvotusta ei ole eikä muutoksia ihossa tai nännissä. Olen tutkinut rintaa ja kainaloa, enkä ainakaan ole löytänyt patteja. Aivan rinnan alareunasta/kyljen puolelta rauhasten ulkoreunat ovat monesta kohtaa lievästi arat, mutta sen huomaa vain tarkasti painelemalla.
Lopetin imettämisen neljä kuukautta sitten, ja ensin ajattelin, että tuntemukset johtuisivat imetyksen loppumisesta (oireet eivät kuitenkaan alkaneet silloin heti).
Oireet tuntuvat vahvistuvan. Huolestuin oikein tosissani vasta luettuani tuota alempaa ketjua, jossa syöpä oli löytynyt aika samanlaisilla oireilla. Nyt olen tietysti ihan kauhuissani, kun on ihan pienet lapsetkin.
Voisikohan tämä siis tosiaan olla "alkava" syöpä vai onko olemassa jotain muitakin mahdollisuuksia. Tavallisesta rintatulehduksesta tuskin on kyse, kun on niin pitkän aikaa ollut pistelyä, muttei mitään muuta?
Onko jollain ollut samanlaista? Lääkäriin aion tietysti mennä.
- Rinnan särkyObelix
- Re: Rinnan särkyKarhutar
- Re: Rinnan särkyLuulotautinen?
- Re: Rinnan särkyKarhutar