Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Valkosolujen ja painon lasku.

Minulla oli pari kuukautta sitten valkosolut todella alhaalla, selittämättömän korkean kuumeen takia. Tulehdusarvot eivät olleet koholla, mutta pikku valkosoluni olivat tippuneet reilussa kuukaudessa yli 300.sta 100.
Nyt siitä on pari kuukautta enkä ole seurantaverikokeissa käynyt. Huomasin kuitenkin, että tässä parissa kuukaudessa painoni on tippunut 6 kiloa.
Ruoka- tai liikuntatottumukseni eivät ole tässä välissä muuttuneet, enkä ole yrittänyt laihduttaa, joten painonlaskuunkaan ei syytä ole löytynyt.
Jalkani meni korista pelatessa maahan siten että lattia repi jalkapöydältäni nahkaa irti ja siihen tuli haava. Siitä on viikko ja se märkii ja vuotaa verta edelleen esimerkiksi suihkussa käydessä.
Verta vuosi nenästäni tänään ja pientä flunssantuntua meneillään. Viimeksi olin flunssassa heinäkuussa jolloin valkosoluni olivat 300.
Ilmeisesti ei ole leukemia, koska valkosoluni ovat toisessa päässä hassusti. Mutta onko tähän mitään selitettävää syytä vai kenties jopa syöpä?
Kiitoksia vastaajille.
Tyttö_16_wee (v. 2007) | 15.11.2007 klo 16:04:32