Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kipeä rinta ja mammo vasta reilun kuukauden päästä.

Hei kaikille!
Itselläni on kainaloon levinnyt rintasyöpä, joka ei ollut ollenkaan kipeä. Minun mielikuvani on, että olisi harvinaista, että rintasyövän ensimmäinen oire olisi kipu. Kaikki on tietysti mahdollista, mutta ei kannata maalailla piruja seinille ennen varmaa tietoa. Sen tiedän, että rintasyöpä ei leviä rajusti muutamissa päivissä tai viikoissa.

Tiedän kokemuksesta, että odottaminen on raskasta. Itse pääsin kuitenkin tutkimuksiin, sain diagnoosin ja leikattiin todella nopeasti. Kaikki tapahtui kahden viikon sisällä ja julkisella puolella. Mutta nyt olen odottanut magneettitutkimuksen tuloksia jo kaksi viikkoa ja tulokset on luvattu aikaisintaan 11.1. Asia on mielessä koko ajan vaikka ei tietoisesti sitä ajattelisikaan.

Voimia tulevaan teille molemmille, Mimmukka ja Carena. Sen mitä huominen tuo tullessaan ei ole meidän kenenkään valittavissa, mutta se miten huomisesta selviämme, siihen voimme vaikuttaa. Kannattaa mennä eteenpäin mieli mahdollisimman reippaana ja nauttia jokaisesta päivästä! Periksi ei saa antaa missään tilanteessa!
Darlak | 1.1.2010 klo 22:48:41