Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Imusolmuke(syöpäkö?)
Hei! Olen 14 vuotias urheilullinen poika. Löysin vuonna 2006 kovan flunssan / tulehduksen jälkeen nivusesta herneen kokoisen patin joka kipeytyi / suurentui jatkuvasta rämpläämisestä. Erehdyin tietämään internetistä imusolmukkeiden olemispaikan ja pian oli toisellakin puolella patti. 06-07 välisenä joululomalla jonkun suu / kurkku tulehduksen jälkeen löysin patin soliskuopan / kaulan tuntuvilta ja tutkin toistakin puolta ja onnistuin saamaan patin sinnekkin. 2008 keväällä minulle tehtiin verikokeet ja lääkäri diagnisoi patit normaaleiksi samoiten verikokeet olivat normaalit. Lääkärin mukaan patit ovat minulle ehkä loppuelämän suurentuneina mutta aikuisiällä saattavat kadota.Pelkään koko ajan imusolmuke syöpää vaikka lääkärit ovatkin rauhotelleet. Minulla on alle 2cm patteja kaulalla, nivusissa, selässä. Patit ovat normaaleja ja muljuavat ja minulla ei ole imusolmuke syövän oireita ollut koskaan.
Painan 32,6 kiloa ja olen 160cm pitkä painoindeksi on 16,6 kuulemma aliravitun takia patit olisivat minulla esillä.
Tuntuuko alipainoisilla ihmisillä imusolmukkeet?
Poika joka pelkää..
- Imusolmuke(syöpäkö?)poika14
- Re: Imusolmuke(syöpäkö?)Karhutar
- Re: Imusolmuke(syöpäkö?)poika14
- Re: Imusolmuke(syöpäkö?)jotaas
- Re: Imusolmuke(syöpäkö?)poika14