Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Rintasyöpämarkkerista??
Hei!Osaisiko joku kertoa, onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia?
Tunsin pari kuukautta sitten outoa kipuilua vasemmassa kainalossa, mikä meni muutamassa päivässä ohitse. Pääsiäistä ennen se alkoi uudestaan ja menin lääkäriin. Lääkärin mukaan kainalon imusolmuke oli suurentunut ja vasemmassa rinnassa jotain epämääräistä. Lähetti mammografiaan ja ultraan. Radiologin mukaan kummassakaan ei näkynyt mitään. Vaadin uuden ultran ja pääsin siihen reilun viikon kuluessa. Edelleenkin rinnat ja kainalot ok, ei mitään. Lääkärin mukaan lihassärkyä(??). Nämä oli kaikki ykistyisellä.
Koska asia kuitenkin vaivasi ja vaivaa, menin vielä terveyskeskuslääkärille, joka passitti laajoihin verikokeisiin. Tulehdusarvo, senkka, maksa, munuais, kilpirauhas ym. Kaikki normaaleja paitsi yksi. Eli rintasyöpämarkkeri oli aavistuksen koholla 27,5. Lääkärin mukaan raja olisi 25. Nyt PELOTTAA! Tarkoittaako tämä, että minulla on syöpä, jos ei rintasyöpä niin joku muu? Vai voisiko olla vielä mahdollista, että tuo merkkiaine olisi noussut jostain muusta syystä? Tällä hetkellä kainaloissa tuntuu edelleen outoa kipuilua ja myös nivusessa on pieni suurentunut imusolmuke.
Olen menossa ultraan ensi viikolla, mutta tämä odottaminen on niin ahdistavaa ja pelottavaa.
- Rintasyöpämarkkerista??savo
- Re: Rintasyöpämarkkerista??Karhutar