Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: kipu/pisto rinnassa - onko rintasyöpä?

Hei taas,

Kaivoin tämän vanhan kirjoitukseni joulukuulta esille. Olen jälleen samassa tilanteessa. Oireilu samanlaista kuin alkuperäisessä viestissäni kerroin. Kävin tänään gynellä, joka tutki rinnat. Hän tunsi oikeassa rinnassa jotain, ei kuitenkaan sanonut epäilevänsä mitään vakavaa. Kuitenkin antoin lähetteen rintojen ultraan, mitä joudun odottamaan puolitoista viikkoa, tulen hulluksi! Sanoi, että tuntuu sellaiselta röpöiseltä reunoiltaan. Kotona sitten huomasin diagnoosista, että palpoitaessa mastopatiaa. Ihmetteli, ettei joulukuun mammossa tehty samalla ultraa, kuuluisi aina tehdä. No, ei tehty ei ja nyt ollaan taas tässä tilanteessa, että elän kuin sumussa puolitoista viikkoa ja odotan ultraa.

Mitä tuo mastopatia oikeasti on? Voiko se kehittyä syöväksi?

Jos ei ole käsillä tunnusteltaessa mitään hälyttävää niin miksi kuitenkin lähete ultraan? Tiedänhän minä miksi, mutta haluaisin vain, ettei sieltä olisi mitään ihmeellistä löytynyt!! :(

-Miiu
Miiu | 21.5.2008 klo 12:16:03