Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: RUOTO??
moi!taas vähän kestäny tää vastailu :)
lääkäri oli soittanu kotia ku ei ollu saanu mua kiinni ja oli kertonu et siin näyttees oli näkyny kaikkee sellasta mitä ei pitäs olla(siis missään tapaukses) ja sano et ei tähän hätään mitään pelättävää..
mut nyt alkaa vissii sama rumba taas,nyt vaan on eka kertaa tos solisluun kuopas turvonnu imusolmuke..ja meinaa olla aika kosketus arka..se tuli tos pari päivää sitte ja on siitä asti hohkannu kipua kaulalle,varsinki jos joutuu jännittämään kaulaa esim kylellään telkkua kattoes.se on taas lähettävä lääkäriin ihmettelemään ja kuuntelemaan ku ne ei tiedä mikä mua vaivaa :D
saisivat kyllä oikeesti jo pistää johonki sellaseen tutkimukseen mistä jotai selviäis,vaikka magneettikuvaukseen :)
huomasin et aina ku oireilu loppuu ni unohan käydä täällä ja sit ku se alkaa taas jatkuumaan ni tuun kertomaan tilanteesta :D
- RUOTO??soikku
- Re: RUOTO??Ruoto_
- Re: RUOTO??soikku