Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Rinnan jomotus

hei!
sinun kertomuksesi kulostaa hyvin tutulta.minulla oli samanlaisia tuntemuksia,kuppikokokin sama.minulla oireet alkoi maaliskuussa -08,huhtikuussa mammografia jossa ei pitänyt näkyä muutoksia,rinta oireili koko kesän,vihloi,tuikki,punoitti välillä,heinäkuun lopulla nänni vetäytyi ja nännipiha muuttui vaaleaksi ja kovaksi.pikkuhiljaa kättäkin särki ja en saanut enää kättä nostettua niskan taakse kun kirrasi niin kovasti.vihdoin viimein syyskuussa pääsin toiseen mammografiaan ja toiseen sairaalaankin ja muutokset osattiin tulkita ja niin rintani leikattiin lokakuussa,jolloin syöpä oli levinnyt rintalihakseen ja 12 imusolmukkeesta kymmenessä oli syöpäsoluja.toivon ettei sinulla ole syöpää mutta vaadi ihmeessä tutkimuksia!!kyllä me itse tunnetaan jos kaikki ei ole kehossamme hyvin!!kaikkea hyvää sinulle!!terv.sirpukka
sirpukka | 10.3.2009 klo 15:57:59