Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Suolistosyöpä?
Minulla on ollut ainakin vuoden ajan, että en pysty aamuisin syömään, tulee huono olo. Nyt tämä huono olo tulee joka syömisen jälkeen. Vatsa on tähysetty, siellä kaikki muu ok, paitsi todettiin ruokatorven tulehdus.Ala vatsaa ja alaselkää jomottaa ja aina on tunne että pitää lähteä ulostamaan. Aamuisin ulostetta tulee ihan reilusti, mutta tämä tunne jää. Eilen tuli kauhean iso lima klöntti housuihin, kun ihmettelin mitähän nyt. Ilmavaivat haittaavat aika paljon. Ulosteet on välillä löysiä ja välillä vähän kovempia. Väriltään ok. Vatsan isompi toimitus tapahtuu päivittäin yleensä aamulla ja pitkin päivää niitä pienempiä läjiä. Paino ei ole pudonnut, mutta oksettava olo. Koska olen nainen, epäilys alavatsakipujen suhteen tuli, että onko jokin gynekologinen häiriö, mutta siellä pitäisi olla kaikki ok. Elokuussa tutkittu.
Ainahan se on pelko, onko syöpä? Sairastan jo kilpirauhasen syöpää.
- Suolistosyöpä?Näpetsi
- Re: Suolistosyöpä?Tulevaisuus?
- Re: Suolistosyöpä?inari
- Re: Suolistosyöpä?anneanita