Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kyljen patti

Hej! Anette

Kun mieltä vaivaa ja pelottaa niin on aina hyvä ottaa uudestaan yhteyttä samaan lääkäriin ja saada/vaatia lisävastauksia. Miksei voitu ottaa ultraa "herneestä" tai mainita siitä lausunnossa.

Jos kuitenkaan tämä ei onnistu onko sinulla mahdollisuutta mennä toiselle lääkärille saamaan toista mielipidettä? Ota lausunto mukaan.

Kirjoita muistilapulle kaikki kysymykset, pidä lappunen silmien ulottuvilla, niin saat kasattua kaikki mieltä painostavat miettelyt. Lääkärille tullessasi sanot että tässsä on kysymykset johon haluat vastauksia ja laitat muistilapun pöydälle.

Näin olen itse tehnyt ja myös kirjoittanut vastaukset muistiin lääkärin kertoillessa.

Minulta löydettiin (v 2001) rinnasta fibroadenooman takaa kaksi pahanlaatuista kasvainta, kainalosta tyhjennettiin 14 lymfa..näiden alle jäi kasvain joka oli liian syvällä ja liian lähellä hermoja ja rintalastan alta myös kasvain.

Sain sytostaatit ja sädehoidot jotka tehosivat hyvin ja nyt olen hyvässä kunnossa.Käyn vuoden välein lääkärissä ja muistan tutkia rinnat aika ajoin.

Mene vain lääkäriin!

mussun | 13.1.2008 klo 11:52:01