Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
voisiko olla jotain syöpään liittyvää?
Olen huomannut noin 3kk sitten kaulallani (nielurisan vieressä, aataminomenan lähellä) noin 1cm-1,5cm kokoisen kovahkon ja pyöreän patin. Se liikkuu yhteen suuntaan sekä sitä voi painaa ja se menee "sisälle". Muihin suuntiin ei mulju ja tosiaan aika kova.. Minulla on myös nivusissani patteja jotka tuntee (nämä pehmeitä ja soikion muotoisia, luultavasti imusolmukkeita). Luulen että nivusten patit tuntuvat hoikkuuteni vuoksi (olen 180cm pitkä ja 63kg painava mies). Voisiko joku kokenut kertoa että kannattaisiko huolestua. Kerran olen jo lääkärissä käynyt ja sanoi että varmaa jotain ihan normaalia imusolmukkeiden muutosta. Kaulalla oleva patti ei mielestäni ole kasvanut mutta olen erittäin huolissani. Voisiko joku auttaa pelkäävää jollain rakentavalla/suuntaa antavalla vastauksella.Kiitos jo etukäteen!
- voisiko olla jotain syöpään liittyvää?pelokaspoika