Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Todella huolissaan, mustelmia, pahoinvointia, väsymystä!
Hei!Tiedän etten saisi lukea mitään taudin kuvausta sillä sitten minulla on heti se.
Mutta nyt olen todella huolissaan varsinkin kun huomenna on pyhäpäivä niin ei pääse soittamaan lääkärille.
Minulla on rinnassani mustelmia. Toisessa kaksi toisessa yksi ja yksi olkapäässä. Toisessa rinnassa ne ovat olleet jo pari kuukautta vaikka välillä hävisivät. Ne näyttää aivan kuin joku olisi puristanut siitä, mutta ei ole sillä itse en ole niihin koskenut eikä kukaan mukaan;)
Ne ovat tälläisiä noin sentin pari halkaisijaltaan. Hieman punertavia kuin kuvassa, mutta enimmäkseen siis ruskeita kuten tuokin on reunoilta. Eivät siis ole noin punaisia
http://1.bp.blogspot.com/_V11opYv7juc/SJStGk50t-I/AAAAAAAABJA/xxUtBjlmZzg/s400/Kuva003.jpg
No nuo nyt ei ole haitannut mitenkään elämää paitsi tänään kun aloin lukemaan leukemian kuvausta.
Olen todella väsynyt ollut noin vuoden, mutta sen luulen johtuvan liian paljosta tai liian vähästä yö unesta, enkä ole liikkunut koko talvena mihinkään tai harrastanut liikuntaa oikeastaan yhtään. Mutta nyt minua on alkanut oudosti pyörryttämään aina välillä. Sitten myös tulee pahaa oloa aina oudosti niin, että ajattelen minulla olevan nälkä. Siis oloa, että on nälkä.
Olen myös kolmen vuoden aikana laihtunut n. 5kg vaikka en ole liikkunut yhtään. Toisaalta olen ehkä syönyt vähemmän tai sitten en.
Myös niveliäni särkee todella helposti. No siis yleensä sen vuoksi, että olen leikannut hiuksia koko päivän niin ranne on kipeä tai särkee polvia kun on seissyt pitkään. Mutta tämäkin käy oireesta.
Osaan sanoa kaikkeen selityksen paitsi mustelmiin, mutta myös kaikki oireet käyvät leukemiaan.
Ainoa mitä minulla ei ole ollut niin en ole ollut vuoteen laisinkaan kipeä niin, että olisin koulusta pois. Enkä hikoile öisin.
Sanokaa nyt jotain lohduttavaa tai, että pitää mennä heti lääkäriin. En halua kuolla nuorena tai menettää hoidoissa hiuksiani ym, kaikkea mitä olen saavuttanut.
- Todella huolissaan, mustelmia, pahoinvointia, väsymystä!Nanette