Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: munasarjasyöpä?

On minulla ollut mystistä kipua alavatsassa. Myöhemmin selvisi siellä olleen endometrioosia. Se leikattiin pois lapsettomuustutkimusten aikana.
Ero sinun kipuihin on siinä, että minun oli jaksoissa, ei jatkuvana. Kipukohtaus kesti puolesta tunnista tuntiin suunnilleen. Se oli sitten rajua, ei pystynyt kävelemään vaan piti olla kippurassa.

Luota vain sairaalan systeemiin. Nyt olen muista syistä eli ylim.n vuodon vuoksi tutkittu ja osin hoidettukin. Leikkaus odottaa ja se on helpotus. Ainakin meillä hoidot on tulleet nopsaan sen sairaalalähetteen jälkeen. On tässä kolmen viikon odottelu ollut patologin vastaukseen ja asia etenee. Toinen kk menee sitten leikkausjonossa.

Kyllä ne siellä sinut perinpohjin tutkivat, kunhan muistat kaikki oireet selittää ja mennä vaikka uudelleen pkl.n. Niin tein minäkin ja hyvin ottivat vastaan. Eli pientä rohkeutta oman asiansa esiin tuomisessa.

Toivottavasti sinua yhtään auttoi nämä tiedot. Jumalan siunausta sinulle!
mamma47 | 8.2.2011 klo 15:34:18
  • munasarjasyöpä?
    empsuli
    2.12.2010 klo 17:24
    • Re: munasarjasyöpä?mamma47
      8.2.2011 klo 15:34