Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Mikä vaivaa?
Hei kaikki!Olen 26-vuotias nainen. Viimeisen vuoden ajan olo ollut kertakaikkisen kamala. Jatkuva väsymys,pahoinvointi,palelu,yöhikoilu,turvonneet imusolmukkeet kaulalla,vatsavaivat,alkoholiin liittyvä kipu jnejne...
Verikokeissa kaikki muuten ok, mutta kilppariarvot TSH 6,4 ja T4V 17,lymfosyytit 47,3 (eli hiukan yli viitearvojen). CRP ja lasko ok. Eikö nämä arvot usein nouse, jos jotain suurempaa häikkää?
Sain kilpparilääkityksen kokeeksi ja seuraava kontrolli ensi kuussa. Lääkäri tunnusteli imusolmukkeet kaulalla ja sanoi niiden olevan selvästi suurentuneet,mutta ei silti tarvitse huolestua??? Eikö? Tiedän että kilpirauhasen vajaatoimintaan voi liittyä, jos minkälaista oiretta,mutta painon nousua minulla ei esimerkiksi ole. Ja se on aika tavalla yleinen oire. Äidilläni oli eläessään kolme eri syöpää, joten olen hiukan syöpäkammoinen.
- Mikä vaivaa?tuulikki85