Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Kiitos vastauksestasi
Itse loop-hoito on todella nopea. Ei kestä varmaan ku max 5 sekunttia. Valmistelut sit vähä kauemmin. Alue puudutetaan ensin. Puudutusaine aiheutti mulle kovat sydämen tykytykset ja koko kroppaa vapisutti. Joutuivat kesken kaiken muuttamaan toiseen puudutusaineeseen. Mut mulla onkin rytmihäiriöitä ja lääkitys siihen. Itse loop kirpaisi hieman mut vain sen hetken. N. sormenpään kokoinen pala leikattiin pois mikä lähetettiin patologin tutkittavaksi. Sellainen palaneen ihon haju leijaili huoneessa.. :) ..Mulla vuoto ei kestäny ku ehkä 1-2 viikkoa ja aika niukat. Hieman alamahakipua eka päivinä, vähä niinku kuukautiskipuja. Eikä tullu tulehduksia. Antavat kirjalliset ohjeet mukaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Mut kaikin puolin aika iisi keikka! ;)- kohdunkaulan syöpäkö?heikkopeikko
- Kiitos vastauksestasiheikkopeikko
- Re: Kiitos vastauksestasibiiba
- Tästä oli apuaheikkopeikko
- Re: Tästä oli apuabiiba