Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: rintasyöpäkö??
asun maalla ja sain aikanani terveyskeskus lääkäriltä lähetteen mammografiaan ja ultraan, jotka tehtiin aluesairaalassa. uskon, että käytäntö toimii edelleen maaseutukunnissa/kuntayhtymissä.maksoin tulosten kuulemisesta aluesairaalassa normaalin poliklinikka maksun. en muuta.
tie on hitaampi( minulla meni kaksi viikkoa aikaa ennen kuin pääsin kuvauksiin ja siitä viikko, kun oli tulosten kuuleminen) kuin yksityislääkäriasemien kautta.
valitset kumman tahansa tien, saat mielellesi rauhan!
vähän puhuttu asia on se, että monet jo joskus imettäneet naiset kiihottuessaan erittävät maidontapaista eritettä rinnoistaan. etenkin jos mies vielä leikkii rinnoilla! näin kuitenkin ainakin on ollut minun kohdallani kaikkien neljän lapsen imetyksen jälkeen useita kuukausia siitä, kun olen lopettanut heidän imetyksensä...
joten älä vielä ole kovin huolissasi vaan pidä pää kylmänä ennen kuin saat tutkittua tietoa rinnoistasi!
- rintasyöpäkö??Mandie
- Re: rintasyöpäkö??avec