Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Nielussa patti

Siellä se on, kitarisojen alapuolella, siisti herneenkokoinen patti. Reilun kuukauden olen tuntenut, että jotain ylimääräista nielussa on. Viime perjantaina laitoin sormet kurkkuni yökkäyksien uhallakin ja tunnustelin molemmilta puolilta ja kas, pattihan se siellä. Maanantaina olin hammaslääkärin tutkittavana, pelkään hammaslääkäriä tolkuttomasti, mutta syöpää siis sittenkin enemmän, ja tiistaina työterveyslääkärissä. Eilen toi posti kutsun erikoislääkärin pakeille ensi viikon torstaiksi. Nopeaa toimintaa,sanoisin. Lieneekö sitten hyvä vai huono enne... Netissä olen ehtinyt tutkia asiaa ja piilossa itkeä tirautella pahinta mahdollista kohtaloani. Välillä yritän lohdutella itseäni, että eihän vielä voi tietää ja että terve olen kunnes toisin todistetaan...Nyt ei auta kuin odotella.
Mukavaa syksyä kaikille kaikesta huolimatta.
irtokarkki | 11.11.2011 klo 14:11:47
  • Nielussa pattiirtokarkki
    11.11.2011 klo 14:11