Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
syöpäkö?
olen 20 vuotias neito, olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt 7kk. noin kuukausi sitten seksin jälkeen huomasimme verenvuotoa yhdynnän jälkeen. todella himmeästi näkyvää mutta erottui kuitenkin että verta se oli. nyt viime yhdynnästä alkaen ( pari päivää sitten) olen vuotanut verta tasaseen tahtiin. edelleenkin sellaista ruskeahkon väristä,ei todellakaan runsasta vuotoa.todella pientä tihuttelua. heti ensimmäisenä mieleeni tuli kohdunkaulan/rungon syöpä. lääkärille olen soittanut, mutta aikaa en ole saanut kuin vasta kahden viikon päähän. ajatus syövästä valtaa mielen koko ajan.äitini on juuri menossa leikkaukseen,jossa häneltä poistetaan kohtu. olisiko kohdun syöpä perinnöllistä?
vai voisiko se olla vaan joku tulehdus? vai voisiko asiaan vaikuttaa se että seksiä tulee harrastettua aika usein ja pitkään. joku hankautuma ehkä? paikat mennyt rikki?
voiko näin nuorena olla jo kohdunrungon/kaulan syöpää?
- syöpäkö?pelokas**
- Re: syöpäkö?härkä