Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Ei vieläkään tietoa

Jo mmaliskuusta asti olen pähkäillyt ajatuksella onko minulla syöpä. Terveyskeskulääkäri sen aloitti ja välillä ovat kertoneet että mitään syöpään viittaavaa ei ole. Viimeisin tieto on, että kohdunkaulassa on syövän esiaste, mutta se saattaa olla kuitenkin oikeaa syöpää kohdunkaulan rauhaskanvissa ( tilastoista näen, että erittäin harvinaista). Se ei paljon lohduta. Ensi viikon tiistaina otetaan sellainen koepala, josta pitäisi selvitä. Se on jo neljäs. Ja aina vaan epätietoisuutta edellisten koepalojen jälkeen.

Se on stressaavaa. Kuukausia olen ajatelleut, etten elä enää kauan. Olen ruvennut katselemaan maailmaa sillä tavalla, että tämä kauneus ei enää kauan kosketa minua. Olin risteilyllä, karaokelaulajat olivat minusta aivan ihania. Ennen ne olivat ärsyttäneet, mutta nyt ne olivat ihmisiä jotka elävät minua pitempään eivätkä vielä tiedä kaiken katoavaisuudesta. Jotenkin elämä on tällä hetkellä ihanampaa ja ymmmärtäväisempää kun tietää että se voi loppua kohta. Ja arvaapa kiinnostaako mitä Jyrki Katainen sanoo!
16 | 8.9.2010 klo 01:00:22