Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Peräsuolisyöpä nuorella?
Olen 16-vuotias ja pelkään että minulla on tämä syöpä. Olen kuitenkin niin lääkärikammoinen etten ole mennyt lääkäriin vaikka tätä on jatkunut jo useita kuukausia.Eli oireina on kova papanamainen uloste ja ulostamisvaikeuksia. Saan kyllä ulostettua päivittäin. Ulosteen mukana on välillä limaa ja parin päivän ajan ulosteiden päällä oli vertakin! Veri oli aika vaaleaa kirkasta, mutta nyt sitä ei ole tullut. Minulla on ollu myös vatsa kipeä koska sinne on kertynyt paljon ilmaa. Tänä aamuna kun kävin ulostamassa niin aluksi tuli niitä kovia papanamaisia ulosteita, mutta lopulta sitä normaalia löysempää.
Sain nämä oireet kuitenkin n. 2-3vk sitten pariksi viikoksi pois kun aloin syömään kuitupitoista ruokaa. Kävisikö niin syövässä? Vaarillani (isänisä) on ollut muutama vuosi sitten joku suolisyöpä ja isälläni on stressivatsa eli vatsaongelmat taitavat kulkea suvussa?
Eli miltä tilanteeni nyt kuullostaa? Kuinka todennäköistä on että minulla olisi syöpä? Ei kai se näin nuorelle voi tulla? Tämä on aika ahdistavaa.. :(
- Peräsuolisyöpä nuorella?Pelokas92
- LisäystäPelokas92