Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Syöpääkö?

Vatsani on ollut turvonneena kuin jalkapallo reilut 2 kuukautta, oli se sitten tyhjä tai täynnä. Koko ajan on sellainen olo kuin mahaa pullistaisi. Ja kun sitä yrittää pullistaa, niin se ei edes suurene yhtään. Makoillessa tuntuu kuin olisi joku paino vatsan päällä.

Lisäksi minulla on vihlovaa, supistavaa ja kirvelevää kipua vasemmalla puolella vatsaa. Kipu tuntuu yleensä vain makuulla tai istuessa, mutta seisoessa sitä ei tunnu oikeastaan ollenkaan. Parina yönä olen herännyt sellaiseen sykkivään vihlovaan kipuun alavatsan vasemmassa reunassa, mutta se on mennyt pikkuhiljaa ohi kun on noussut ja jaloitellut.

Ulosteeni on myös noin kahden kuukauden ajan ollut haurasta. Paljon ohkaisempaa kuin normaalisti ja sellaista ilmavaa. Tulee monta sellaista ohutta liukkua, jotka ovat mutkalla. Kaksi kuukautta siis tälläistä samanlaista. Ennen minulta on tullut yksi iso kiinteä jööti tai sitten sellaisia kovia papanoita, mutta nyt ulosteeni on ollut siis sellaista ohutta ja löysähköä, vaikka ruokavalio ei ole muuttunut. Lisäksi ulosteesta irtoaa jonkinlaisia itiöitä leijumaan veteen ja jää limaa vessanpöntön pohjaan.

Peräaukossani on myös ollut noin kuukauden päivät epämääräinen ihon värinen pahkura, joka ei ole kipeä. Vatsani pitää myös paljon kovempaa ääntä kuin ennen.

Olen nuori 23-vuotias nuori mies. En tupakoi ja alkoholia käytän max. 5 kertaa vuodessa. Olen normaalipainoinen.
Bogom | 27.5.2011 klo 13:57:00