Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

aivokasvain(ko)?

Hei kaikille,

Olen 33-vuotias nainen ja minulla on n. 2 kk nyt puristanut rajusti vasemmalta puolelta päästä jatkuvasti. Vain yöllä puristus hellittää. Puristus sijoittuu aivan vasemman korvan viereen, lähelle ohimoa. Välillä kipu tuntuu myös päälaella ja takaraivossa. Myös korvassa tuntuu hieman puristusta välillä.Minulla on myös huimausta päivittäin. Olen käynyt päivystyksessä lähemmäs 10 krt ja aina on määrätty uutta lääkettä. Olen myös käynyt fysioterapiassa lähemmäs 10 krt. Lääkkeistä ja fysioterapiasta ei ole ollut mitään apua. Puristus jatkuu päässä. Toissapäivänä kävin taas lääkärissä ja vihdoin ja viimein lääkäri aikoi kirjoittaa lähetteen neurologille.

Minua pelottaa kovasti, että päässä on kasvain. Muita oireita ei ole ollut kuin puristus, huimaus ja paineen tunne päässä. Voiko kyseessä olla kasvain? Onko kellään ollut samanalaisia oireita? Kipu haittaa jokapäiväistä elämää ja vie kohta elämänilon.

Kiitos jo etukäteen vastauksista. :)
suvi77 | 19.1.2011 klo 08:46:05