Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Voiko olla imusolmukesyöpää?

Moi!

Ei ne valkosolut kovin korkealla olleet, yhdeksän pinnassa suurinpiirtein, mut on se hyvä että pääsee niihin tutkimuksiin.
Kuinka korkealla sulla valkosolut ovat pyörineet?

Kävin kanssa siinä yksityisellä kääntämässä ja sanoi imusolmukkeista ettei kannata ottaa mitään koepaloja vielä, ennenku tulee jotain enemmän siihen tarpeeseen viittaavaa. Sanoi myös että ovat vielä niin pieniä ettei koenäytettä saa hyvin otettua. Lupasi silti tutkia mun kaikki paperit keskus ja kaupunginsairaalalta, sekä soitella mulle vielä jälkeenpäin.

Huomasin nyt tänään lantioni kohdilla n. 3 senttisen patin, en huomannu sitä aiemmin esim. eilen. Iho siltä kohdalta hieman punoittaa mutta voi johtua ihan siittäkin, kun pidän vyötä niillä kohdilla ja se voi vähän siihen hiertää. En tiedä onko ollenkaan asiaan viittaavaa mutta käyn sitä näyttämässä tänään klo 10.30 kaupunginsairaalassa.

Ahdistavaa kun pitkä työrupeama alkaa ensviikon alusta, teen pesuhuoneremontteja toiminimellä, nyt on saanut lepäillä jonkin aikaa kotona mutta silti kovin väsynyt olo joka päivä. Raskasta tulee olemaan töissä jaksaminen varmasti.

Jatkoja ja jaksamisia sullekkin, on se hyvä että saa kirjotella jonkun kanssa.
jartza84 | 5.2.2010 klo 09:13:44